zondag 18 september 2011

Zet nou eerst die kraan eens dicht!

door TP

...en ga dan pas dweilen.


Leuk hoor, al die pogingen van links om te laten merken, dat je ook best wel naar oplossingen zoekt.
Het blijft alleen steken bij zoeken, ofwel houdt men ze geheim.

Bij Wilders is dat net andersom, maar de linkse betweters schreeuwen om het hardst, dat hij geen oplossingen heeft.
Misschien toch eerst die oren eens leegdweilen.



Eerst Tofik Dibi, die een nieuwe islam bedenkt, waar geen ware mohammedaan intrapt. Ze laten echt hun vredelievende religie niet gijzelen door een slap aftreksel daarvan, dat echt op vrede lijkt uit te zijn.
Jazeker, niet Dibis' islam wordt gegijzeld door extremisten, maar het is net andersom. Ik althans heb nergens kunnen vernemen, dat er afscheid genomen gaat worden van de koran.
Niets aan de hand met de islam, zegt Dibi eigenlijk.
Wat moet er eigenlijk opgelost worden?

En dan Diederik Samsom. Hij vond het nodig een tijdje mee te draaien als straatcoach in Amsterdamse wijken om het Marokkaanse tuig eens van nabij mee te kunnen maken.
Vond ik eigenlijk ook wel nodig. Maar dan aanzienlijk langer.
Het resultaat was een dijk van een oplossing. Men moest dat tuig gewoon een draai om de oren geven. Zichtbaar voor de buurt te kakken zetten.
Men is bij de PvdA sinds oktober 2008 geen spat opgeschoten, toen Hans Spekman zo ongeveer hetzelfde verkondigde over het vernederen van dit soort lui. We kregen toen werkelijk schokkende beelden te zien van Marcouch, die zo'n knulletje een vreselijke oorvijg verkocht. Zomaar, ineens.
Nu ja, dat was zoals dat destijds door Samsom werd aangekondigd bij het duo Pauw en Witteman. Ik wilde dat niet zien, want ik heb altijd wat moeite met schokkende beelden. Dus ik draaide mijn hoofd bijtijds weg van de dwangbuis.
"Is al het voorbij?" vroeg ik nog aan mijn vrouw.
"Nee, nog niet!"
Ik wachtte nog drie minuten: "Nu dan?"
"Nee, het komt zeker wat later. Kijk maar weer gewoon mee!"
Mijn vrouw is wat dat betreft een keiharde.

Afijn, toen de uitzending was afgelopen, dachten wij, dat die schokkende scène eruit geknipt was.
Bleek het later toch te gaan over een aaitje over de arm van het rotjoch.
Zodat ik mij nu afvraag of Diederik niet letterlijk een draaiende handbeweging om de oren bedoelt in plaats van een watjekauw.
Dat moet ook wel, want anders leest u de volgende dag in de krant over een agressieve optaterverkoper, die in het ziekenhuis behandeld wordt vanwege opgelopen messteken.

Een daadkrachtige oplossing van ons Diederik.
Vermoedelijk maken die gassies zijn straat papiervrij.

En nee, het heeft natuurlijk niets met de islam te maken.
Ik denk even terug aan een programma van enige jaren geleden, ik meen bij de EO, waarin de inspectie aan de deur kwam vanwege het spijbelen van zo'n rotaapje.
Moeders deed open. Rotaapje schreeuwde luidkeels vanachter zijn computer iets van: "Doe je hoofddoek om, stom wijf." Nou ja, het is lang geleden, maar het waren woorden van deze strekking.
Tegen zijn moeder dus. En hij bepaalde zelf wel, wanneer hij naar school ging.

Kijk, dergelijk gedrag heeft natuurlijk wel degelijk met de islam te maken, waarin de vrouw ondergeschikt is aan de man en zelfs aan de knaapjes, die als ware goden behandeld dienen te worden.
Waar zou dat onaantastbare gevoel toch vandaan komen?
Diederik weet het niet.
Of wil het niet weten.
Diederik meent, dat alles wel in goede banen geleid zal worden als die jochies maar de moskee gaan bezoeken. Maar hij beseft niet half welk gevaar er nu juist van die moskee uitgaat. Die straatjochies doen nu precies, wat daar gepredikt wordt, namelijk rotzooi maken en de Westerse samenleving ondermijnen.
We zijn hard op weg ook hier sharia-zones over ons af te roepen.

Ik ga nog een jaar terug. November 2007, toen Jan Dirk de Jong weer eens zo'n geweldig onderzoek had gedaan, waar ons land bol van staat, met als uitkomst, dat eigenlijk de Nederlanders schuldig waren aan het gedrag van Marokkaans tuig. Zo'n onderzoek, weet u wel, dat indien in Frankrijk gedaan de Fransen de schuld zou geven, in Engeland de Engelsen en op de Zuidpool de pinguïns. En hij vroeg zich af wat de beste oplossing was voor dit probleemgedrag.
Tja, met een dergelijke uitkomst hoeft men zich vier jaar later niet af te vragen waarom die oplossing er nog steeds niet is.
Maar natuurlijk wel blijven roepen, dat Wilders geen oplossingen heeft.

Zullen we niet eens toch maar gaan kijken naar de oplosssingen die de PVV biedt?
Wat dacht men van eerst de kraan eens dicht te draaien? Dan blijft in elk geval vast een aanwas van de problemen, die ons nu al boven het hoofd groeien, achterwege.
En dan gaan we dweilen.
Echt dweilen.
Iedereen die zich niet aanpast en crimineel gedraagt, sleept een enkele reis Marokko in de wacht, tezamen met de ouders, die hen hier kennelijk niet de baas kunnen.
Eerst maar eens een vliegtuig vol.
Hard?
Jazeker! Keihard.
Mocht het niet voldoende zijn, er gaat nog wel een vliegtuig. Alleen nu dient men zelf bij te dragen aan de reiskosten. De hoofdprijs is er immers uit.
Doet men dit daadwerkelijk, dan kunnen we gaan praten over of dit zoden aan de dijk gaat zetten.
Persoonlijk denk ik, dat een vliegtuig volstaat. Er zal voldoende tamtam over gemaakt worden en het zou mij niet verbazen, als men ineens meer van dit landje ging houden.
Of juist niet, maar als je het niet meer naar de zin hebt, kun je ook altijd nog vrijwillig een enkeltje boeken.
Geen geneuzel over EUSSR-regels. Trekt Sarkozy zich ook niets van aan bij het uitzetten van Roma's. Hij verdedigde zijn uitzetbeleid met niet gericht te zijn tegen de zigeuners, maar tegen illegalen en criminelen.

Als je crimineeltjes het Nederlands paspoort ontneemt, zijn ze automatisch illegaal en onwettig is tegen de wet.
Geen pardon.

En uiteraard worden ook de subsidies niet meer zo gemakkelijk gegeven. De hangmat wordt alleen benut indien dat niet anders kan. Men wordt verwacht andere prestaties te leveren dan crimineel gedrag.
Dat lijkt mij toch niet te veel gevraagd. Dat doet men toch ook van diegenen, die nu dat tuig gedwongen moeten onderhouden, terwijl opa en oma wegkwijnen in een verzorgingstheater.

Met die linkse kruiperigheid is nog nooit iets bereikt, dus nu is het de hoogste tijd om eens echte maatregelen te gaan nemen.

Fawaz Jneid mag reisleider zijn. Wat mij betreft met de hulp van nog wat imams die vrouwen de hand niet schudden en met advocaten die voor de rechter niet opstaan, omdat alleen de sharia telt.
Nou, dat vliegtuig gaat precies de goede kant uit daarvoor.

In moskeeën wordt alleen Nederlands gesproken en ik stel mij persoonlijk beschikbaar om regelmatig te controleren wat daar zoal gepredikt wordt. Mijn schoenen trek ik pas uit als ik moet modereren.
Mocht ik missen, er staan er nog zat op het schoenenrek.

Dus kom op linkse kruipers, ophouden met die onderzoeken waarvan jullie toch niet leren wat allang bekend is.
Alleen Slobbedot laat zich op den duur nog misleiden, jullie weten wel, die tante die ook altijd een hoofddoekje draagt.
Als ze haar krulspelden wil verbergen.

Niet lullen maar dweilen.
Maar eerst die kraan dicht.

En meteen die grote monden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten